2011. október 31., hétfő

Őszi szüneet :)) *-* (L)



Halihó! :)) tudom már régen írtam... megint. Nem is ajkarok magyarázkodni.

Végre őszi szünet van. Már kell ez a kis pihenő, télleg. Függetlenül attól, hogy most jó a suli... Végre nem kell korán kelni, és korán lefeküdni se, meg tanulni se ;) Szóval jóó!!

Szombaton apa volt munkatársa volt nálunk, aki egész este itt volt, és tök jókat beszélgettünk :)) Aztán vasárnap itthon voltam, gépeztem filmet néztem írtam, amiket szoktam.

Ma Cintivel, volt oszt. társammal voltam egész nap, náluk voltunk, beszélgettünk, elmentünk a mekibe megittunk egy csokis machiatót :)) Nagyon fini volt, és nagyon sok mindent meséltünk egymásnak. Cinti télleg nagyon hiányzott már, és örülök, hogy találkoztunk :)) Ráadásul jönnek majd szombaton is :P :)) Majd akkor befejezzük "Az árvaház"- at :)) :P

Ma este még jönnek a másik cintiék, úgyhogy ema Cintiás napom lesz.

holnap nyilván temetőbe megyünk csak ki, meg meg talán mamáékhoz megyünk.

Most viszont megyek, nemsokára itt lesznek :)) BOLDOG HALLOWEENT MINDENKINEEK!! c(: *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése