2011. október 16., vasárnap

Hű...



Oh my God! :O De rég írtam! Ezer bocsi, de annyira szét vagyok szórva mostanában :/ :)) Ma is csak gyorsan jelentkezem, mert idegesít, hogy elhanyagoltam a "naplómat"...

Mostanáb furcsán érzem magam. Sikerült beilleszkedni mindenkinek az új suliba. Az avatás is megvolt hála istennek, és már a röpi is jobban meg :D De nem ezek miatt érzem magam furcsán. Hanem mert úgy érzem kezd kialakulni valami, amit nem akarok se elkiabálni se elbízni magam, csak remélni tudom hogy jól érzem és nem esek pofára... megint XD -.-" ://

Megint hamar vége lett a hétnek, meg a hétvégének is. Holnap meg megint hétfő. Mostanában igazából minden nap történik valami nem túl monoton semmi :D Minden nap jókast röhögünk, vagy hülyéskedünk, minden nap gyaloglog, vagy anyáéhoz a DM-be vagy a húgomért, vagy a buszmágállóba... :)) De ez a jó, nem akatok eltunyulni.

tegnap voltunk ismerőseinknél akiknek kisbabájuk született és olyan hihetetlenül édes!!! :D Kis cukorfalat, meg tudtam volna zabálni. Mikor a kezembemn fogtam... jaj *-* (L) Imádom a babákat!! Alig várom már hogy óvónő legyek!! :D (L)

Ettől eltekintve nincs semmi nagy cucc, most is éppen írtam, úgyhogy szerintem folytaom is, csak életjelet akartam adni magamról :P :$

Na mindenkinek kitartás, mindjárt őszi szünet!
Sziasztook!

Emily: Mit csináltál volna, megvered?
Richard: Bement a dolgozószobámba!
Emily: Egy 85 éves férfi volt...
Richard: Sosem késő jómodort tanulni.
Rory: Öö... és hogy sikerült a múltkori rendezvény?
Richard: Nem itt volt! Már megérte elmenni! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése