2011. október 23., vasárnap

....



Megint elfeledkeztem erről a blogomról :// -.-" Komolyan mondom...

Szombat van... Végre megint hétvége :)) Apa végre hazajöhetett a kórházból 3 nap utáén, mert a sérvével műtötték :S Tegmnap délután hoztuk haza! Délelőtt meg Dettivel lógtam ;) (L) Nagyon jó volt, beszélgettünk, röhögtünk, mekiztünk!! :DD <3 Még sok ilyet Dettim!! :P *-*

A hetem igazából úgy telt mint a többi. Most uncsi volt, met csak egyszer volt edzés és azon se tudtunk játszani, csak gyakoroltunk, meg ütögettünk :// de nem is vlt baj, legalább gyakorolgattam a feladást! :D ;) Van egy dolgom viszont amivel nem trudom mi van, és remélem lesz belőle vmi mert nagyon szeretném :) De majd meglátjuk...

Tegnap este Álomháborút néztem, és csak újra rá kellett hogy jöjjek, hogy iszonyat jó film!! :D :)) (Y) Imádom, ahogy Emily browningot is!

Ma délután még jönnek a mamámék, megnézik, hogy van apa, meg persze már egy hete nem láttuk őket ;) (L) Aztánb holnap minden kezdődik előről :// -.- Alig várom már az őszi szüneteeet!!! Legalább lesz egy kis pihenésem, de előte még túl kell esnünk egy föci TZ-n -.-"

Na de megyek, más most nem jut eszembe! Legyetek jók!! :D
Sziasztok!

Paris: Elmondom mi a bajom, hústorony! Amikor múltkor a kanapén ültél, a feneked, méteres gödröt vájt bele, és úgy éreztem hogy egy vödörben ülök!
Janett pasija: Mi van?!
Paris: Komolyan! Kisgyerekek gördeszkáztak benne! Az egyikőjük még mindig nem ért a végére akkora a lyuk! 
Janett: Mindenki feleljen meg a te fenékméretednek? 
Paris: Nem, elég ha csak az ajtó méretének megfelel! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése