2011. október 2., vasárnap

Hey! :))



Na hát a hétvégém...

Szombaton Dettivel voltam délelőtt a városban, vettünk rózsaszín harisnyát az avatáshoz (XD) beszélgettünk, röhögtünk, sétálgattunk, aztán felmentünk dettiékhez is egy-két ruháért, amit a húgomnak a küldött. Detti is sokat mesélt,meg éln is neki. :)) De sajna az a nap is véget ért.

Mikor hazajöttem a mamám volt itt a húgommal, mert anyáék dolgoztak, de aztán anya este nyolcra már itthon is volt :D <3 Vacsiztunk, tévéztünk, aztán mamám hazament, mi pedig fürödtünk, aztán én még gépeztem, anyák meg még tévéztek. Este tizenegykor aludtam el..

Ma pedig délelőtt házit írtam, meg tanultam, most mindjárt megyek erbédelni, de valszeg egész nap itthon leszek :))

Ma is még sikerült egy olyan beszélgetést lefolytatnom Facebookon chaten, hogy még! Nem ajkartam elhinni, és azt kívánom bár szakadna rám az ég! Esküszöm nem hiszem el, hogy lehet ez megint így! Szánalom istenem! Az szánalom! Legalább annyira elegem lett, mint szerdán amennyire elegem volt. Engem nem érdekel mi a nyomora, nekem is van elég szálljon le már erről a témáról! -.-" pff... Mai napra is adott gondolodni valót -.- ://

holnap meg lesz az avatás, már maga az öltözet is egy jó nagy szivatást mást már nagyon nem is kéne csinálni XD -.-" na mindegy egész héten avatás lesz, csak csütörtökön nem,. akkor pihi van :P Remélem Enikő jösszholnap!! :))

Na megyek enni mert éhen halok!
Sziasztok!

Rory: Jó az öltönyöd Kirk!
Kirk: Köszönöm! Ebben temették el az apámat!
Rory: De hát.. uhm... ezt inkább nem feszegetem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése