2011. november 10., csütörtök



Hy Everybody! Igen még élek :$ Mostanában tudom eléggé eltűntem, és csak a suli, meg az edzések a mentségem! ://

Mostanában pörög az élet az biztos! :DD Minden tekintetben! Jó és rossz értelemben is, olyan fele-fele arányban, és már nem tudom mit gondoljak. :S XD A suli még jól megy, és úgy néz ki visszamehetek a régi sulimba előadást tartani a Bugátról, a barátok nagyon jók, mindig ott vannak, ha röhögni kell, és mellettem állnak ha szükséges! :D A röpibe is már kezdek belejönni végre ;)

Cintivel majd szombaton találkozok, mert mostanában eléggé összeszoktunk :) :P Ez nem baj, már nekem is hiányzott ő! (L) Neki is szüksége van rá, hogy valakivel megbeszélhesse az ügyeit, és nekem is, mostanában.

Ja és hamarosan BREAKING DAWN!!! Na ki még olyan izgatott mint én?? :P *-* (L) Dettivel valószínűleg jövő hét hétvégén vagy szombaton, vagy vasárnap!!! :DD (L) Alig váároom!! :P ;)

Holnap végre péntek, de nálam, mindig az megy el a leglassabban az órák miatt -.-" :S Remélem azért túlélem XD
Na kitartás! Már fél lábbal a hétvégében vagyunk ;)
Sziasztook!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése