2011. november 25., péntek

Életjel...



Igen, még élek! Nagyon nem írok ide mostanság, de... annyira más minden. Már más dolgokkal vagyok elfoglalva. Ott van a suli, amit már kevésbé érzek újnak, megszoktam ott, és nagyon jól érzem magam! De tanulni is kell azért, plusz van egy-pár dolgom még :/ :))
  Barátokkal inden oké, nagyon jóban vagyok az új oszt. társaimmal, akik már nem is annyira újak, hiszen 3 hónapja már hogy elkezdődött a suli ;) Klasszul megvagyunk, főleg a németesekkel, és hála istennek a srácokkal, már rendeztem a dolgokat :))
  A szerelemben már kevésbé okés minden, habár... nem is tudom :// XD Mikor elkezdtem a sulit nem gondoltam volna hogy ez lesz, újra, de megtörtént, és most egyelőre, olyan kétes a dolog, nem tudom mi van és tele vagyok kérdésekkel. Várok... Ezt kell tennem még egy ideig. Aztán úgyis minden úgy történik ahogy, semmit sem tehetek ellene, szóval majd lesz ami lesz :))
  Láttam a Breaking Dawnt is, és nagyon-nagyon tetszett!! Marha jó volt, és Dettivel aznap jó napot töltöttünk el! ;) <3 Imádtam miden percét!! Valószínűleg holnap is tali van!!
  Tiával is mostanában összejárunk, végre sikerült jól tartanunk a kapcsolatot, és remélem a vasárnap is összejön, mert beszélnünk kell ;) (L)
  Ja és még valami! Hétfőn megyek vissza az István királyba, ahová jártam előadást tartani szóval szuper lesz az a napoom!! :)) A többi napom meg majd kiderül :)) A szerdáért minden héten szorítok, aztán hogy érdemes-e majd kiderül! :D :P ://

Na ennyi mára, majd még hallotok felőlem! :))
Regina

Emily: És Lorelai hogy tetszett az árverés? 
Lorelai: Nem volt rossz. Sikerült beszereznem egy jó asztalt a szállóba!
Rory: És neked nagyi? Mit vettél meg?
Emily: Jaj, beleszerettem abba a bútorba amit vettem...
Richard: *morog*
Emily: Miért? Nagyon gyönyörű faragása van! 
Richard: Csak az újabb szék amire nem ülhetünk rá. Tényleg remek dolog ez az árverezés! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése