2010. július 13., kedd

Délután



Hát a délutánom se volt sok minden. Csak fürödtem meg olvastam, ki is olvastam a Harry Potter 7-et, most már jöhetne a film! Vagy legalábbis elmehetnénk könyvtárba a Pokoli báléjszakákért! XD

Aztán gépeztem hallgattam a zenét, beszélet Rékával, meg Dettivel Skypeon, aztán feltettem mindenhová egy új fejit, ééés... nem tudom, kimentünk fürdeni egy 20 percre, aztán megnéztem eghy fiolmet, aztán vacsiztunk.

Most éppen barackopt eszek, miközben írok. Sajna nem a mi barackunk mert azokból csak 3 volt, de azt már megettük... :S Jó kemény nem mondom ez! Fájós fogakkal :S

Ja és még vmi: MARHA MELEG!!!! Meg fogok sülni. Már fázni akarok egy kicsit, na! Már be kellet kapcsolnunk most ESTE is a VENTILLÁTORT!!! Nem normális ez a meleg komolyan!!!

Remember December! Hát igen én emlékszem a decemberre, mikor jó hideg volt XD

Megyek is beállok a ventillátor elé. :D Sziasztok jó éjt, holnap jelentkezem!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése