2010. április 29., csütörtök

Hát... csütörtök...

Ma első óra irodalom. SEmmi különös nem történt. Uncsi volt... :/

Második, óra tesi volt. most már tesiztem, úgyhogy Zuzsa néni örülhetett. Súlylökés vlt... kurva nehéz volt a golyó, ráadásul, Állandóan bámult... Ja és 400 m-t is kellett futnunk....

Nyelvtanon, megmondtam neki, hogy nem szeretrnék, mellé ülni, szal egyedl ültem. Elvoltam. Kikaptuk a dogát  1 pont és 4-es lett volna. Iza néni is miért nem tud 3/4-t adni legalább vagy 4 alát... :@

Volt egy föcink, most az énekben.. hih. beültünk, aztán egy csomó mindenkinek nem volt kész a házioja szóval Kati mnéni (akinek már egyébként is rossz volt a kedve) Megíratta azokkal a házit jegyre, akiknek nem volt kész. Hiába pofáztuk neki, hogy előadást tartottunk, azért azt monda hogy: "Nem érdekel, itt voltatok az iskolában el lehetett volna jkérni a házi feladatot!" Anyád!Ráadásul könyvet, meg füzetet se használhattunk csak tlasztv azzal, meg a térképes feladaton kívül nem mentünk semmire!

Ezután jött egy töri, amin egész órán feleltek, szóval mi semmit sem, csináltunk, csak töltögwettük ki a munkafüzetet, irodalomból, mert majd be kell adni jegyre azt is...

Nyelvtan előkészítő volt az utsó óra, azon meg felvételi feladatlapot gyakorolzunk, az gyors, volt de nem tudtam befejezni...

Aztán anya elhozta a körölakkojkat, mert szerencséssen, azt is otthon hagytam, szóval minsdegy... kifestettem Réka körmét, aztán kimentünk egy kicsit az idvarra és mentünk táncra. Ami most az emeleten volt a folyosón. Monbdhatom tiszta jó volt... Majdnem mindenki minket bámult, Márta néni(ének) meg tiszta hülye volt, merthogy hangos a zene, és a teremben, napközi van...

Tánc végén, busszal hazajöttem, aztán ettem, mert már szörnyen éhes voltam, majd néztem egy kicsit a tévét, aztán most ültem a géphez. Mindjárt megyek, tanulni... aztán holnap péntek! Megyek Csilla ballagására :) Most megy majd fősulira. Az nagy szó! :) Én meg csak jövőre ballakog, hál istennek. Tök szar volt nézni, ahogy 8.-asokat, már fotózták le! Jujh... én csak a felvételin akarok túl lenni, elmenni ebből a suliból, nem akaeok. Olyan jó itt! Mindenkivel tök jóban vagyok, és még esküszöm őt is kibírnám, csak hadd maradhassunk itt... De egyszer miknt szétválunk... :,( Sajnos.... de még vagy kereken 1 év, egy jó kemény év...

Majd holnap írok, megint. Végre akkor már nem kell tanulni! Huh... Helló!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése